-
چیدمان صفحه در HEO چیست؟
سهشنبه 5 خرداد 1394 13:24
در مبحث HEO سایت ها، یکی دیگر از نکات مهم در بهبود آن، و جذب نظر کاربران و مخاطبان، بحث چیدمان صفحه و یا همان صفحه آرایی می باشد. متخصصان و روانشناسان بر این عقیده اند که بسیاری از مردم در نمای اولیه وب سایت هایی که زبان آنها لاتین و سبک نوشتن آنها از چپ به راست می باشد، تصویر اولیه و فکوس اولیه آنها به صورت حرف F...
-
تعریف انتخاب رنگ ها در HEO چیست؟
سهشنبه 5 خرداد 1394 13:24
یکی از مسائل مهم که در HEO سایت ما و جذب مخاطب تاثیر دارد، انتخاب رنگ برای عناصر و بخش های مختلف وب سایت مان می باشد. در طراحی سایت خود باید دقت داشته باشیم که رنگ هایی که در کنار هم جلوه ایی بهتری دارند را در کنر هم به کار ببریم. مهمترین رنگ و نمایی گرافیکی که در نظر کلی از یک سایت دیده خواهد شد، رنگ زمینه یا...
-
تعریف انتخاب فونت ها در HEO چیست؟
سهشنبه 5 خرداد 1394 13:24
در علم طراحی سایت در وهله اول ارتباط برقرار کردن ما و ارائه اطلاعات ما به کاربران و مخاطبان، متن ها می باشند. متن ها و البته در کنار آنها تصاویر مهمترین ابزار انتقال اطلاعات به کاربران از طریق صفحات اینترنت می باشند. پس بهتر است در انتخاب نوع قلم و رنگ آنها بسیار دقت نماییم. حتی در زمینه ایی که قرار است یک متن بر روی...
-
تعریف طول عناصر صفحه در HEO چیست؟
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 13:22
عناصر و اجزای وب سایت ما باید دارای طول و عرض و اندازه مناسب باشند. به این معناست که عناصر صفحه مانند بنر سایت یا هدر سایت، اندازه محل قرار گیری منو های سایت، اندازه قرار گیری محل تبلیغات سایت، و تمام این عناصر باید از اندازه ی مطلوبی برخودار باشند. این اندازه مطلوب هم باید با توجه به استاندارد های طراحی سایت باشد و...
-
نکات موثر در HEO سایت چیست؟
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 13:21
ما می توانیم نکات زیادی را در طراحی سایت خود رعایت نمایم که در HEO سایت ما تاثیر گذار باشد و باعث جذب مخاطب نسبت به مطالب ما شود. اما چند نکته اصلی و کلیدی وجود دارد، که تاثیر زیادی در جذب کاربران و مخاطبان نسبت به طراحی سایت و وب سایت ما می شود. که در ادامه به طور کامل با این نکات به طور کامل آشنا خواهیم شد. این نکات...
-
دلیل جذب یک قالب گرافیکی سایت برای مخاطب چیست؟
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 13:21
جواب این پرسش یک مفهوم می باشد " HEO " . البته HEO باید در کنار تمام موارد سئو رعایت شود تا طراحی سایت و قالب ما باعث جذب مخاطبان شود. میتوانید با خواندن کامل مقالات سئو و مقالات HEO و پرسش HEO چیست ، و با کلیک بر روی نام این دو واژه، شناخت کاملی پیدا نمایید. طراحان سایت امروزه با کار کردن بر روی HEO سایت...
-
دلیل جذب یک قالب گرافیکی سایت برای مخاطب چیست؟
دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 11:26
جواب این پرسش یک مفهوم می باشد " HEO " . البته HEO باید در کنار تمام موارد سئو رعایت شود تا طراحی سایت و قالب ما باعث جذب مخاطبان شود. میتوانید با خواندن کامل مقالات سئو و مقالات HEO و پرسش HEO چیست ، و با کلیک بر روی نام این دو واژه، شناخت کاملی پیدا نمایید. طراحان سایت امروزه با کار کردن بر روی HEO سایت...
-
تاریخچه HEO چیست؟
دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 11:26
با افزایش و تعدد قالب های گرافیکی در طراحی سایت ها، و سوال زیاد مشتریان و بازدید کنندگان و مدیران سایت که کدام قالب گرافیکی برای سایت ما بهتر می باشد، این سوال برای طراحان سایت به وجود آمد که: دلیل جذب یک قالب گرافیکی سایت برای مخاطب چیست؟ طراحان سایت و متخصصان به سراغ این امر رفتن و با مشاوره با روانشناسان و...
-
HEO چیست؟
دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 11:26
HEO مفهوم جدید و تجربی می باشد که بر پایه و اساس علم روانشناسی، وارد علم طراحی سایت شده است. اگر توجه کرده باشید، هر انسان و خود ما در نگاه اول به هر شی، عکس، مطلب، حتی انسان ها و تمام اجسام، ابتدا به قسمت خاصی از آن توجه می نماییم. با توجه به این شناخت از نگاه انسان، متخصصان و روان شناسان به طراحان سایت ها توصیه...
-
امکانات نرم افزار CRM
پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 11:27
می توان گفت دغدغه هر سرمای گذار، شرکت و دیگر سازمان های اقتصادی افزایش فروش می باشد. یکی از راه های افزایش فروش و پشت سر گذاشتن دیگر رقبا، ارتباط به موقع با مشتری مناسب ترین و تاثیر گذار ترین راه ممکن میباشد. لذا این امر موجب کاهش سایر هزینه های موجود می باشد پس عملی دو سر سود است. برخی از امکاناتی که سیستم مدیریت...
-
اشتباهات رایج در CRM
پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 11:27
استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان موفقیت شما را در بازاریابی تضمیم می کند. فراموش نکنید که مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM فقط یک ابزار در راستای کمک به اصلاح استراتژ های یک شرکت یا سازمان است. اما قبل از پیاده سازی سیستم CRM سازمان باید دارای پیش فرض ها و استراتژی های مناسب و درست بر اساس ارزش مشتریات داشته...
-
چرا مدیریت ارتباط با مشتری ضروریست؟
چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 11:30
با توجه به میزان افزایش رقابت در بازارها و نوسانات درخواست افراد، اغلب شرکت ها سعی بر این دارند که روشی را ابداع نمایند که علاوه بر یک پارچگی شرکت و یا سازمان، داده ها را در میان همه ی مخاطبان منتشر کند و از انجام کار های بیهوده جلوگیری بعمل آورند. این عمل باعث می شود کارمندان تا هر زمانی که به اطلاعات و داده ها نیاز...
-
شرایط به کارگیری CRM
چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 11:30
شرایط بسیارمختلفی وجود دارد که درآنها، CRM بکارگرفته میشود. ازجمله درمسائل ارتباطی است که شرکتها با آن روبرو میشوند، مدیریت ارتباط با مشتری شکل ها و صورتهای گوناگونی دارد که به بسیاری از مسائل ارتباطی میپردازد، در این راستا 4 موقعیت زیر در نظر گرفته خواهد شد: بانکهاوشرکت های مخابراتی،باشخص مشتری یامصرف کننده...
-
رضایت مشتری چیست؟
چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 11:30
رضایت مشتری ، عکس العمل رضایت مندانۀ او نسبت به یک تجربۀ مصرف و یا بخشی از آن است. یا رضایت مشتری ، عکس العمل رضایت مندانه خوشایندی است. یعنی یک مشتری بعد از استفاده از محصولات و خدمات ما، آیا رضایت کاملی دارد از: از تمام مسائلی که در اختیار او قرار داده ایم از تمام برخورد هایی که با او شده است از کیفیت محصولات ما از...
-
انواع CRM عملیاتی
سهشنبه 1 اردیبهشت 1394 16:07
3 فعالیت عملیاتی و فیزیکی مهم برای به وجود آوردن شرایط CRM برای کسب و کار خود باید انجام دهیم، البته در بحث تجارت الکترونیک و وب سایت شاید با این موارد سر و کار نداشته باشیم، اما به جا ست که با آنها آشنایی داشته باشیم. این 3 فعالیت عبارتند از: ماشینی کردن بازاریابی ماشینی کردن نیروهای فروش ماشینی کردن خدمات 1-ماشینی...
-
دیدگاه تحلیلی در CRM
سهشنبه 1 اردیبهشت 1394 16:07
CRM تحلیلی به استخراج و بهره برداری از داده ها، به منظور کمک به مشتری و نیز بهبود و افزایش ارزش شرکت می پردازد. CRM تحلیلی ، تبدیل به بخش ضروری و اساسی شده در حالیکه CRM عملیاتی ، سعی دارد بدون اطلاعات تحلیلی در خصوص ارزش مشتریان، به کارآیی کامل دست یابد. ارزش مورد انتظار مشتری، بسیاری از تصمیمات CRM عملی را برانگیخته...
-
شرکت مشتری مدار چه شرکتی است؟
سهشنبه 25 فروردین 1394 10:44
در مبحث CRM به شرکت هایی می گویند که اطلاعات رقابتی و اطلاعات مشتری را جمع آوری و منتشر نموده و از آن ها استفاده میکنند، تا ارزش بهتر و بیشتری را برای مشتریان قائل شوند. همچنین یک شرکت مشتری مدار شرکتی پویا است که پیوسته خود را با نیازهای مشتریان و شرایط رقابتی وفق می دهند. یعنی بر حسب شرایط و سلایق به روز مشتریان،...
-
چگونگی استفاده از CRM در فروش اینترنتی
سهشنبه 25 فروردین 1394 10:43
ما در زمینه فروش اینترنتی ابتدا باید تمام اصول طراحی سایت را رعایت نماییم. اصولی که تمام موارد بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد و تمام مواردی که ارتباط با مشتری را بر قرار می نماید، در نظر گرفته باشد. مثلا وب سایتی که در طراحی سایت آن برای بخش محصولات، قسمت نظرات مشتریان وجود نداشته باشد، قطعا هیچ ارزشی برای...
-
مفهوم SFA چیست؟
سهشنبه 25 فروردین 1394 10:43
SFA یک متد جمع آوری اطلاعات مشتریان می باشد که در استراتژی CRM مطرح شده است. کارکردهای مختلف SFA عبارتند از: مدیریت تماس: می توانیم با ثبت تماس ها و ذخیره اطلاعات تماس این اطلاعات را جمع آوری کرد. مدیریت حسابها: باید تمامی هزینه ها و درآمد های بدست آمده و اطلاعات مربوط به آنها را درج نماییم. مدیریت فرآیند فروش: ما...
-
مهمترین عنصر CRM چیست؟
سهشنبه 18 فروردین 1394 11:31
بسیاری از مدیران و متخصصان و مفسران عقیده دارند که افراد مهم ترین عنصر در عملکرد یک استراتژی CRM هستند. در اینجا 9 دلیل مهم که افراد را مهمترین عنصر CRM می دانند را در ذیل بیان می نماییم. افراد ، استراتژی CRM را به وجود آورده و توسعه می دهند. افراد ، راهکار فناوری اطلاعات را انتخاب می کنند. افراد فناوری اطلاعات را...
-
شرایط حمایتی CRM چیست؟
سهشنبه 18 فروردین 1394 11:30
شرایط و شروطی لازمه اجرای CRM می باشد که در اجرای آن تاثیر گذار خواهند بود. این شرایط بر 5 شرطی که CRM را حمایت می کنند، تأکیدخواهد داشت. این پنج مورد عبارتنداز: رهبری یا مدیریت فرهنگ سازمانی داده ها و فناوری اطلاعات افراد فرآیندها اگر شرایط موافق با استراتژی CRM نباشد، آنگاه احتمال موفقیت اجرایی کمتر است. در طراحی...
-
چرا شرکت ها CRM را اجرا می کنند؟
سهشنبه 18 فروردین 1394 11:30
مهمترین انگیزه که شرکت ها CRM را اجرا می نمایند ، سود بیشتر و رونق کسب و کار و تجارت خود می باشد؛ اما می توان اینگونه گفت که شرکتها به دلایل تدافعی و تهاجمی، مشتاقند که CRM را انتخاب و اتخاذ کنند. انگیزه های تهاجمی با اشتیاق به بهبود سوددهی، از طریق کاهش هزینه ها و افزایش درآمد به وسیلۀ بالابردن سطح رضایت و وفاداری...
-
مراحل اصلی CRM چیست؟
چهارشنبه 27 اسفند 1393 10:09
ابتدا باید مفهوم CRM چیست را بدانیم و آن را مطالعه نماییم. سپس به سراغ آشنایی با مراحل آن برویم. پنج مرحلۀ کلیدی در توسعه و اجرای استراتژی CRM وجود دارد، شما می توانید در طراحی سایت های تجاری خود نیز این مراحل را انجام دهید، و که می تواند در جذب مخاطبان تاثیر گذار باشد. به طور خلاصه، این پنج مرحله عبارتند از : تحلیل و...
-
اجزای مختلف CRM چیست؟
چهارشنبه 27 اسفند 1393 10:09
می توان تمام مشاغلی که CRM را اجرا می نمایند و در نحوه ارتباط خود با مشتریان فرایند های CRM را انجام می دهند، جزئی از CRM دانست. اما در این بخش اجزای معروف CRM را که در بحث های آکادمی آن را مطرح می نماید، به شما معرفی می نماییم. شرکت هایی که CRM را اجرا می کنند مشتریان و شرکای آن شرکت ها فروشندگان نرم افزار CRM...
-
هدف CRM چیست؟
چهارشنبه 27 اسفند 1393 10:08
هدف از انجام فرایند های CRM همانطور که در تعریف CRM چیست؟ ، بیان کردیم، مدیریت بر ارتباطات با مشتریان می باشد؛ مدیریتی که منجر به جذب مشتریان و ماندگاری و وفادری آن مشتریان ، برای استفاده از محصولات یا خدمات ما می باشد. بطورکلی هدف کلی استراتژی CRM ایجاد و توسعه روابط سودآورتر با مشتریان است. شرکت ها این کار را با روش...
-
CRM چیست؟
چهارشنبه 27 اسفند 1393 10:08
مفهوم CRM برای ارتباط با مشتریان به وجود آمده است. این مفهوم از کلمات Customer Relationships Management که به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. شرکت ها برای داشتن تجارت پر سود به سمت تحقیق در زمینه بازریابی رفته اند، و مفاهیمی از قبیل CRM را به وجود آوردند که منجر به تجارت پر رونق تر برای شرکت هایشان باشد. مهمترین...
-
روانشناسی رنگ ها و استفاده در سایت
شنبه 23 اسفند 1393 11:56
می دانیم که هر رنگی بر انسان تاثیر خاصی دارد و هر کدام از آن ها حس و حال متفاوتی به انسان اتقال می دهد، ما باید در هنگام انتخاب رنگ مناسب به این موضوع توجه کنیم. ما می خواهیم از این علم در طراحی سایت را بهره مند شویم زیرا که در طراحی سایت هدف نهایی و اصلی معرفی و فروش محصولات و خدمات است اما ما با مشتریانمان رو در رو...
-
انتخاب ترکیب رنگ مناسب سایت
شنبه 23 اسفند 1393 11:56
یکی از سخترین چالش های طراحی سایت انتخاب ترکیب رنگ مناسب است. انتخاب یک ترکیب رنگ مناسب امر بسیار مهمی است که می تواند بر سایت شما تاثیر بگذارد چرا که هر رنگی احساس خاصی به کاربر منقل میکند و تاثیر روانی دارد. برای مطالعه بیشتر به مقاله روانشناسی رنگ ها و استفاده در طراحی سایت رجوع کنید. در اولین مرحله برای انتخاب رنگ...
-
اصول طراحی فرم ثبت نام در سایت
شنبه 23 اسفند 1393 11:56
فرم ثبت نام نقش مهم و اساسی در بدست آوردن کامل موفقیت بازاریابی شما خواهد داشت. هر تجارت و بیزینسی مشتریان خود را دارد پس با رعایت اصول فرم ثبت نام در سایت خود بازدهی سایتتان را افزایش دهید. متاسفانه در کشورمان در طراحی سایت توجه زیادی به اهمیت فرم ثبت نامی نمی شود. طول فرم ثبت نام: طول فرم ثبت نام نباید بیش از 3 یا 4...
-
طراحی لوگو برای سایت
یکشنبه 10 اسفند 1393 16:36
لوگو یا نشانه علامت و نمادیست برای بیان یک عبارت ویا یک مفهوم. لوگو ها نشانه ای برای حضور شخص یا موسسه ایست که آرم متعلق به آن است و توسط تجار، موسسات واشخاص حقیقی برای متمایز کردن خود از دیگران در دید عموم بکار می رود. چند نکته برای طراحی لوگو: 1. طراحی لوگو باید بیانگر فعالیت و نمایانگر شما باشد. و آن را از لوگو ی...